که گیاهان چینی برای تعمیر کلیه در بیماری کلیوی مفید هستند
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

که گیاهان چینی برای تعمیر کلیه در بیماری کلیوی مفید هستند

که گیاهان چینی برای تعمیر بیماری کلیه در بیماری کلیوی RenalLa مفید هستند اشاره به از دست دادن تدریجی عملکرد کلیه، و دشوار به curarla.Sin است اما چینی ها دارای ویژگی های خود در درمان این بیماری .

بیماری مبانی کلیه

تابع اصلی از کلیه ها است هر روز به حذف مواد زائد و آب اضافی از روند sangre.Los کلیه در حدود 200 لیتر خون و تولید حدود 2 لیتر urine.This اولین گام در فیلتراسیون، خون است که توسط میکروسکوپی عروق خونی نشت به نام بیماران CKD capilares.Para تحویل داده، علاوه بر هدر، برخی از مواد مفید نیز در گلومرول فیلتر شده است. در همین حال، بیماران CKD نیز مشکل در تولید هورمون های که از توابع مهم در هورمون به اندازه کافی cuerpo.Sin، سیستم های دیگر خواهد شد در بیماری مزمن کلیوی (CKD) نقش دارند، که منجر به درمان دشوار است.

چه گیاهان چینی برای تعمیر کلیه در بیماری کلیوی مفید هستند؟

خوب گیاهان طبیعی چینی باید تابع سرمایه گذاری مرحله 3 گاهی اوقات آن را به عقب مرحله 4 یا 5 CKD مرحله 3 بیماری کلیه ERC.Así مفید است، نکته کلیدی این است که شما باید یک درمان خوب پیدا مناسب است.

میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از داروهای خوب چینی، برای تعمیر کلیه در راه های خلاق مفید است.

میکرو -Medicine Osmotherapy به چین است درمان مبتنی بر گیاهان طبیعی خارجی نقاط طب سوزنی در پشت پایین تر (منطقه کلیه) استفاده کیسه های ده .Hierbas حاوی داروهای گیاهی در نفوذ بذرها، و سپس بخش inferior.Con قرار داده شده در دستگاه اسمز معکوس کمک، مواد موثر از داروهای گیاهی است به نفوذ به کلیه ها با canales.No عمده بدون درد، و یک نوع از ماساژ است.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد میکرو چینی پزشکی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری مزمن کلیه، شما می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا زیر ترک یک پیام به ما، شما همچنین می توانید دکتر واتساپ ما مشورت: +8615732170898 می توانید تمام شما کمک کند با همه چیز است.





:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: